Ny mobil :-)

Fick min nya mobil idag, and I love it ;)



Nu ska jag snart sova, trött! Men lycka tummarna för att det går bra för mig på duggan i morgon!

Godnatt!

Plugg, plugg...

Sitter här hemma och är riktigt uttråkad, har verkligen ingen motivation överhuvudtaget till att plugga fast att jag vet att jag måste. Har en inlämningsuppgift till på onsdag och en dugga på fredag (liten salstenta) och känns som jag har massor kvar, suck... Har pluggat ett bra tag nu men har endast hunnit gå igenom en artikel, har verkligen ingen disciplin på mig själv idag, sitter och läser i en kvart sen blir jag alldeles för rastlös och måste göra annat. Gaahhh... Sen verkar det som jag fått något virus på datorn, den har blivit helt seg och knäpp och så kommer det upp massa rutor hela tiden om virusvarningar. Jag har ju ett antivirus-program, borde inte det skydda bättre? Jag kommer inte ihåg att jag har öppnat något konstigt mail eller varit inne på några skumma hemsidor :S

Nu till något roligare --> Har äntligen skaffat Spotify, och det är skit braa! Tack Jenny för att du skickade en inbjudan till mig, höhö. Man kan skaffa det gratis om man överlever att det kommer reklamsnuttar då och då och det dör man väl inte av ;) Sitter och lyssnar på Pitbull - Hotel Room, shit bra låt! Diggar den!!

Lovade ju att sätta in en bild på min nya jacka för ett bra tag sen, så här är den:




At Work!

Ja fy skäms på mig som sitter här och bloggar på jobbtid, men usch och fyy vad tråkigt här är... 12-timmarspass idag och just nu händer här inte ett jäkla skit. Att jobba på hotell på söndagar är inget hit alltså, alla checkar ut, knappt nåågon checkar in, inget köper något i baren, nä, allt är allmänt drygt och långtråkigt bara! "Bara" sex timmar kvar. Fast iofs så har jag ju redan jobbat halva passet och det har ju gått relativt snabbt, men det tiden går alltid snabbare på morgonen pga alla utcheckningar och så, eftermiddagen brukar vara drygare....
Nä, nu ska jag sluta tjata om detta, haha.

Hur har er helg varit annars? Min har varit lugn, inte gjort så jätte mycket. Köpte en höst/vinterjacka igår, hade egentligen inte planerat att köpa det redan men den var ju så fin så var bara tvungen att köpa den. Jag brukar ha så svårt att hitta en jacka som jag verkligen tycker om så var ju super att jag hittade den. På Veromoda hittade jag den, supernice ;) Ska ta en bild på den på mig senare när jag kommer hem så jag kan visa er.

So long, nu måste jag återgå till verkligheten.. Ciao!



RSS 2.0