Orkaa..

Har drabbads av en riktigt jobbig förkylning och hosta! Hostar hela tiden så mycket att det känns som hela halsen rivs upp.. Vaknade även idag av att jag hade fått lite feber och att näsan var helt igentäppt så det blev inget av att åka till skolan idag.. Hade verkligen behövt dra dit för har två viktiga föreläsningar idag, men eftersom jag ska åka till Malmö både imorgon och på fredag för att hålla på med ett arbete så var det nog bäst för mig att stanna hemma och vila hela dagen idag så att jag mår bättre imorgon. Segt!... Hoppas det går över snart...

Flytt på söndag, är väl ganska blandade känslor kring det.. Känns jätte bra att jag ska flytta in i en ny lägenhet och börja om men på ett sätt känns det skit jobbigt eftersom då kommer det kännas mer verkligt att det inte finns någon jag och Samer längre... Kommer nog kännas riktigt tomt och ensamt i början men tror att det inom sinom tid kommer bli bra. Det som är kul är att jag kommer få inreda en hel lägenhet, och det längtar jag till :) Vill göra den jätte mysiig så det ska iaf bli kul!

Detta blev ju inte världens roligaste inlägg men ville bara uppdatera lite :)

Ha en bra dag alla! Nu ska jag äta något sen krypa ner i sängen.. Ciao!

För första gången på länge...

..beställde jag kläder från H&M. Beställde de idag men typiskt nog får jag de inte förrän mitten av April!

Detta beställde jag:


Hoppas den ser lika bra ut på mig, haha, tyckte den var jätte fin!



Dessa skorna fick också åka ner i shoppingbagen, 99:- är ju ett kap för så snygga skor :)

Beställde även ett vitt linne och en strapless BH. Hoppas verkligen klänningen passar nu! Brukar ha otur med sånt...

Aja, hoppas ni få läsare mår bra ute i vinterkylan! Själv kunde man mått bättre.. men är iaf på god väg uppåt... Förra månaden var skit jobbig på grund av Samers och mitt uppbrott... kan ju inte säga att jag mår mkt bättre men känns iaf som det kommer bli bra.. det jobbigaste är ju att man saknar honom så jäkla mkt och det är nog saknaden som kommer ta väldigt lång tid innan den går över...


RSS 2.0