Plugg, plugg...

Sitter här hemma och är riktigt uttråkad, har verkligen ingen motivation överhuvudtaget till att plugga fast att jag vet att jag måste. Har en inlämningsuppgift till på onsdag och en dugga på fredag (liten salstenta) och känns som jag har massor kvar, suck... Har pluggat ett bra tag nu men har endast hunnit gå igenom en artikel, har verkligen ingen disciplin på mig själv idag, sitter och läser i en kvart sen blir jag alldeles för rastlös och måste göra annat. Gaahhh... Sen verkar det som jag fått något virus på datorn, den har blivit helt seg och knäpp och så kommer det upp massa rutor hela tiden om virusvarningar. Jag har ju ett antivirus-program, borde inte det skydda bättre? Jag kommer inte ihåg att jag har öppnat något konstigt mail eller varit inne på några skumma hemsidor :S

Nu till något roligare --> Har äntligen skaffat Spotify, och det är skit braa! Tack Jenny för att du skickade en inbjudan till mig, höhö. Man kan skaffa det gratis om man överlever att det kommer reklamsnuttar då och då och det dör man väl inte av ;) Sitter och lyssnar på Pitbull - Hotel Room, shit bra låt! Diggar den!!

Lovade ju att sätta in en bild på min nya jacka för ett bra tag sen, så här är den:




Kommentarer
Postat av: Soffan

vad är spotify, som youtube typ eller? har inte alls fattat det... hmm omformatera datan tipsar jag! det är ganska smidigt.. står i bruksanvisningen hur du gör om du aldrig gjort det. eller så brukar det stå att virusen satts i karantän?? jag gick in på min karantän då och där satt kanske 4 st så där kan man ta bort dem.minns ej hur man gick in där, men tror det finns en genväg på själva varningen. aja, hoppas det löser sig :) SKITFIN jacka! riktigt fin!

2009-09-22 @ 12:27:35
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0