At Work!

Ja fy skäms på mig som sitter här och bloggar på jobbtid, men usch och fyy vad tråkigt här är... 12-timmarspass idag och just nu händer här inte ett jäkla skit. Att jobba på hotell på söndagar är inget hit alltså, alla checkar ut, knappt nåågon checkar in, inget köper något i baren, nä, allt är allmänt drygt och långtråkigt bara! "Bara" sex timmar kvar. Fast iofs så har jag ju redan jobbat halva passet och det har ju gått relativt snabbt, men det tiden går alltid snabbare på morgonen pga alla utcheckningar och så, eftermiddagen brukar vara drygare....
Nä, nu ska jag sluta tjata om detta, haha.

Hur har er helg varit annars? Min har varit lugn, inte gjort så jätte mycket. Köpte en höst/vinterjacka igår, hade egentligen inte planerat att köpa det redan men den var ju så fin så var bara tvungen att köpa den. Jag brukar ha så svårt att hitta en jacka som jag verkligen tycker om så var ju super att jag hittade den. På Veromoda hittade jag den, supernice ;) Ska ta en bild på den på mig senare när jag kommer hem så jag kan visa er.

So long, nu måste jag återgå till verkligheten.. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Samer

Hej Linn Li du har verkligen inget att skämmas över..Ibland måste man ta till sig friheten ta det med nypa salt.Att man skall tänka på vad och hur

med andra ord man liver en endaste gång därför skall du ta vara tiden ler......

2009-09-15 @ 04:30:41
Postat av: Sofie

Det gööör inget gumman. Det kan hända vem som helst, så känn inte nåt dåligt samvete, du gjorde ju inget fel??Meen vad händer i veckan då? jag ska hem på onsdag och stanna hemma till lördag typ tror jag.. har ingen skola, bara imorgon. yeaa. puss

2009-09-21 @ 10:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0