Det närmar sig...

NU närmar det sig, på tisdag börjar skolan igen och det känns helt konstigt. Sommaren har verkligen bara sprungit iväg, känns inte som att man hunnit njuta så mkt som man hade velat. Varit mkt jobb självklart, men har verkligen varit kul att jobba där i sommar! Aja, jag hoppas att kursen jag valt (Risk och krishantering i serviceorganisationer) kommer bli kul och lärorik, ser fram emot det samtidigt som det hade varit jäkligt gött med lite längre sommarlov :)!

I helgen har det inte hänt så mkt, jobbade 12 timmar igår så när jag kom hem låg jag bara död som en sill i soffan resten av kvällen, haha. Idag jobbade jag till två så nu har man hela dagen att hitta på annat kul! I fredags jobbade jag iaf inte! Åkte hem en sväng till Sofie i hennes nya fina lägenhet, satt och fikade lite på hennes balkong. Sedan stack vi en stund till Nova och kollade rundor, hittade en jätte fin svart oversize-tröja som jag gillar jätte mkt!! Var verkligen skit kul att träffas, och det är så kul att hon flyttat hit så man kan börja ses lite oftare än innan!



Nu ska jag äta, men ha en bra dag :)

Bilder från Kos!

Seg med update som vanligt, men tänkte nu sätta in lite fina bilderfrån Kos. Hade verkligen skit kul där, riktigt vackert var där också!

<-- Stranden som Apollo hade hand om, gratis solstolar och superbra service ;)

  <<-- Palmstreet.

    <<-- Underbart god mat på de flesta restaurangerna, tsatsikin var bäst!
<<-- Goda drinkar blev det också några!



<<-- Samer njuter av värmen vid poolen.

<<-- Hotellet.

<<-- Servitörerna satte på oss varsin mexikansk hatt när vi skulle äta på en tex mex restaurang, söt eller hur? ;)



Nu ska vi dra ut en stund, men ni får se mer bilder någon annan dag!

Kram på er!

Fredag - Kom nuu!

Ja, på fredag gäller det, då drar jag, Samer och Jonna till Kos och jag längtar så fruktansvärt! Så underbart det kommer kännas när man väl har satt sig där på flyget dit och vet att man inom några timmar kommer vara i hotellrummet och bara glädjas av en veckas bad, solande och andra roligheter :-)

Idag ska jag faktiskt inte göra annat än att städa hela lägenheten, tro mig det behövs.... Vill ju inte komma hem till en helt stökig lägenhet när man väl kommit hem från resan. Så idag är det städ som gäller och även packning till resan, har skrivit en lista så att jag inte ska glömma något, hade verkligen dött om jag glömt kameran, är ju typ nummer ett när man reser!

Här bjuder jag på en bild där Samer hoppar i havet från en båt i Sardinien. Typiskt nog så missade jag när han var i luften varje gång han hoppade så här får ni en bild när han har landat i vattnet, haha.
Här kom han upp ur vattnet ;)

Funderar om jag ska dra en sväng till Stortorget och snylta en glass från Fia. Alla som jobbar där har sagt till henne att hon får ge hur mkt glass hon vill till mig gratis, mohahaha, omtyckt eller vad? :P Haha, nej nu ska man inte skryta, but I think they miss med there!

See ya!

RSS 2.0