Det närmar sig...

NU närmar det sig, på tisdag börjar skolan igen och det känns helt konstigt. Sommaren har verkligen bara sprungit iväg, känns inte som att man hunnit njuta så mkt som man hade velat. Varit mkt jobb självklart, men har verkligen varit kul att jobba där i sommar! Aja, jag hoppas att kursen jag valt (Risk och krishantering i serviceorganisationer) kommer bli kul och lärorik, ser fram emot det samtidigt som det hade varit jäkligt gött med lite längre sommarlov :)!

I helgen har det inte hänt så mkt, jobbade 12 timmar igår så när jag kom hem låg jag bara död som en sill i soffan resten av kvällen, haha. Idag jobbade jag till två så nu har man hela dagen att hitta på annat kul! I fredags jobbade jag iaf inte! Åkte hem en sväng till Sofie i hennes nya fina lägenhet, satt och fikade lite på hennes balkong. Sedan stack vi en stund till Nova och kollade rundor, hittade en jätte fin svart oversize-tröja som jag gillar jätte mkt!! Var verkligen skit kul att träffas, och det är så kul att hon flyttat hit så man kan börja ses lite oftare än innan!



Nu ska jag äta, men ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag ser också fram emot skolan med skräckblandad förtjusning :p haha. ja det är kul att ses oftare, hoppas bara inte du tycker jag e tjatig när jag frågar ofta :) puss

2009-08-30 @ 21:28:33
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

hahaha kolla dagens namn... alfhild

2009-09-03 @ 00:30:37
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrare

din uppdatering s-u-g-e-r. SUGER, SUUUUUGGGEEEEERRR. Get a grip ;)

2009-09-12 @ 18:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0