För första gången på länge...

..beställde jag kläder från H&M. Beställde de idag men typiskt nog får jag de inte förrän mitten av April!

Detta beställde jag:


Hoppas den ser lika bra ut på mig, haha, tyckte den var jätte fin!



Dessa skorna fick också åka ner i shoppingbagen, 99:- är ju ett kap för så snygga skor :)

Beställde även ett vitt linne och en strapless BH. Hoppas verkligen klänningen passar nu! Brukar ha otur med sånt...

Aja, hoppas ni få läsare mår bra ute i vinterkylan! Själv kunde man mått bättre.. men är iaf på god väg uppåt... Förra månaden var skit jobbig på grund av Samers och mitt uppbrott... kan ju inte säga att jag mår mkt bättre men känns iaf som det kommer bli bra.. det jobbigaste är ju att man saknar honom så jäkla mkt och det är nog saknaden som kommer ta väldigt lång tid innan den går över...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefina grejjer!! hoppas det passar! du behöver inte låtsas att du mår bättre gumman.. tycker det är modigt av dig att säga att du inte mår bättre.. man får må dåligt så länge man vill.. kan förstå att du saknar honom... närhet och allt som ni delade. jag förstår verkligen det och det finns kanske saker som familj och vänner som gör det lite bättre men det är ändå något som vi inte kan ge dig till 100 procent... men jag finns här till de andra procenten... <3

2010-02-11 @ 11:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0