Wihooo!

Vet ni vad? Idag var min ALLRA sista skoldag för denna terminen!!! Får ut hemtentan i morgon, sen har vi en vecka på oss, sen är det loov! Men ska inte ha en enda föreläsning till, känns jäkligt skönt faktiskt. Jag läängtar efter lovet nu verkligen och vill ha det nu!!! Vår lärare var extra snäll idag och lät oss sluta klockan tolv (fast vi egentligen skulle sluta tre) haha, gött gött! Idag fyller Paulina 23 år, grattis till diig igen!! :D Några av oss tjejer i klassen har bestämt att vi ska ha en grillkväll nu efter skolan har slutat, kommer säkert bli skit kul! Ja, man känner verkligen att sommaren närmar sig med storsteg nu and I Lovin It!

Igår så träffade jag Sofie på Entré, kollade rundor lite i affärer och jag hittade faktiskt en skitfin jeanskjol! 200 spänn kostade den också så var ju inte dyr! Jag brukar aldrig hitta det jag letar för heller, så blev lite förvånad när jag hittade den nästan direkt... Hihi. Nu är jag bara ute efter en fin sommarklänning- VILL VERKLIGEN HAAAAA! Och där finns ju massor i butikerna så borde ju egentligen inte vara något problem att hitta!

Här slänger jag in en gammal bild på mig från förra sommaren!

See ya!


Kommentarer
Postat av: sofie

grattis till sommarlovet :p i förskott. vilken lurare du ee! jo jag menar Hanna, som va tillsammans med kader du vet. hehe. take care så hörs vi!!! tack för en trevlig stund på entre. pusspuss

2009-05-26 @ 23:06:25
Postat av: Sofie

åh vad bra att du fick hjälp av mitt inlägg :D hur går det med tentan?? är den stora uppgiften svår?? puss!

2009-05-28 @ 15:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0