Wihoo!!

Ja hej allihopa! Hoppas att er fredagsdag (kan man säga så?) varit och är bra! Själv har man inte gjort så mycket, suttit och pluggat lite i förmiddags sen nu så jobbar jag, men är ändå på glatt humör, don't know why! Kanske kan bero på det fina vädret hmm hmm, eller att man har världens bästa älskling, världens bästa familj och vänner.. Nej, vet faktiskt inte, men beror säkert på de ovanstående sakerna! ;) Idag är det den 15 maj och Aisha fyller 19 år! 19!!!! Sjukt hur tiden går när man tänker på det, hon var fan typ 12 när allt skit hände, fan också :( Har jag föresten sagt att vi förmodligen ska upp till hennes student den 5:e juni?? Vi trodde först att det var den 12 juni, men fick reda på IDAG att det var den 5:e och jag jobbar den 6:e!! Så jäkla typiskt, men har smsat runt till alla på jobbet som inte jobbar den dagen och frågat om de kan ta mitt pass, hoppas hoppas! Vill ju verkligen upp dit, se när hon tar studenten............ Mamma ska iaf dit, mormor också kanske, och vi ska köra dit... Ja men fan vad besviken jag kommer bli om ingen kan hoppa in, jag har ju hoppat in för en tjej på jobbet ju! Så hoppas hon kan..

Jaja, nu får jag återgå till jobbet. Ha en bra fredagskväll!

Puss Linnsi

Kommentarer
Postat av: Sofie

Prata annars med din chef, så kommer hon tvinga nån annan att jobba. så brukar boban göra, man kan säg direkt till honom att man är upptagen så ringer han till folk. om det är viktigt då förstås.. jag håller tummarna!! helt sjukt att hon fyller 19 år asså... men jag hoppas ni kan åka dit o kanske får vara med o fira, man vet ju aldrig med honom. Kraaam på dig :D

2009-05-16 @ 17:45:14
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0