Tina, Alva, Melvin och Darin!

Ja nu undrar ni säkert varför jag skrev med Darin i överskriften :P Jo, igår morse ringde Tina mig och sa att de skulle in till Malmö, de hade läst något på mjölkförpackningen att detVi åkte ä skulle vara nöjesfält och matprovning och att Darin skulle uppträda i Jägerso och att de skulle dit och vi blev tillfrågade om vi ville hänga med dit, och eftersom vi inte hade något planerat (förutom jobb på kvällen) så ville vi det jätte gärna!

Soligt väder var det också som pricken över i:et, så det var superskönt att gå rundor där. Alva och Melvin åkte lite karuseller och vi spelade lite vid de stånden man kan vinna saker på, och jag kom faktiskt tvåa en gång, men inte fick man ngt pris för det haha. Vid ett-tiden skulle Darin uppträda, och det ville ingen missa så vi gick och kollade på honom, han sjöng typ bara tre låtar, men ändå :) Var verkligen ett riktigt kul dag!

Nä, det var lite om gårdagen! Ska äta upp min frukost nu, men återkommer senare!!!

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter kul :D:D

2009-05-22 @ 17:44:31
Postat av: sofie

det var jag :P haha

2009-05-22 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0