Tentadag- nu är jag trött!

Som ni kan läsa i rubriken så har jag tentapluggat idag, inte hela dagen dock för har inte riktigt haft motivationen- när det snart är lov så vill man bara bli klar med tentan snabbt och enkelt, men tyvärr går det ju inte så som man vill... Jag har nästan gjort klart essä-uppgiften som ska vara på fyra sidor, men nu på den sista delfrågan har jag fastnat helt. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva och hittar inte det svaret jag letar efter någonstans, blir så jäkla irriterad när jag inte kommer vidare men får hoppas det går bättre i morgon. Tentan är så svår som jag anade att den skulle bli, men har snart gjort klart den största och svåraste uppgiften, de andra verkar ändå vara ganska okej.

Fast att det egentligen inte blivit så mycket tentaplugg idag som jag hade behövt så är jag ändå så jäkla trött, sitter här och gäspar hela tiden och klockan är ju inte ens mycket!! Blir väl läggdags snart för mig, hehe.

Ja detta blev ju inte världens roligaste inlägg, men bättre med någon uppdatering än ingen alls ;)

Godnatt gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0