Seg dag!

Idag var det egentligen skola för min del mellan tio till tolv, men vet ni vad, jag var så satans trött så jag kunde inte resa mig ur sängen, förutom det hade jag riktigt mycket värk i benen efter gårdagens jobb. För er som inte vet jobbade jag TOLV timmar igår, från 07,30 till 19,30 :S Sånna pass är det på söndagar när man jobbar där, så hoppas det inte blir alltför många söndagar för mig framöver.. Så är ju inte konstigt att jag och mina ben var slutköra.. Fast jag ville det kunde jag inte somna tidigt i lördags heller, så blev att man somnade vid tolv och sedan skulle man upp halv sju igen.. Så i natt sov jag bannemej tio och en halv timme! Så slutkörd var jag! Men var ändå inget viktigt i skolan idag, så jag förtjänade att vara hemma!

Klockan fyra ska jag dra till Tina, ska passa Melvin och Alva några timmar för Tina och Patrik skulle iväg på något :P Måste ta och fixa mig lite nu, ser fortfarande helt nyvaken ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0