Jobb!

Hej hej allihopa! Nu sitter jag på jobbet, alla utom en har checkat in så nu är det ganska chill ;) Var några som blev lite sura på mig för att dom inte kunde uppgradera sina enkelrum till dubbelrum istället, men finns ju fan inga dubbelrum lediga så vad ska jag göra, bygga ett till dom eller slänga ut dom som bor där? Inte mitt fel att vi har fullbokat juueee...
Om ni har tid och lust så gå in på hotellets hemsida så kan ni se liter fina bilder och läsa de fina kommentarerna vi fått hahaha; www.malmo.hotelduxiana.com

Jaha, vad ska ni hitta på ikväll, eller resten av helgen? Ngt kul? Tell me;)

Ha en fin kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Soffi

haha :D fan det fanns ju inga bilder från rummen sacre! bara fasaden, den har jag med sett :p dåligt får du säga till dem!

2009-05-08 @ 22:37:39
Postat av: Linnsan

Jo där finns bilder från rummen:P Klicka på bilder sen i vänsterspalten där det står rum, svit o så vidare klicka på dem, om du klickar på sviterna så kommer många bilder upp :D

2009-05-09 @ 00:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0