Jag älskar solen!!

Någon mer än mig som har känt att denna veckan har varit så jäkla skön? Har ju fan varit sommarvärme och jag njuter verkligen varje sekund! Hoppas verkligen det fortsätter så här hela sommaren, hade jag inte klagat på alls ;) Tråkigt nog så har man suttit inne tre av dagarna med hemtenta.... Fick ju ångest när man kollade ut genom fönstret och såg hur fint det var ute, men som tur är har man kunnat njuta en del iaf! På tal om hemtentan så har den förmodligen gått bra, är inte riktigt klar med den, har lite kvar på sista frågan sen lite finjusteringar sen är det inlämning på tisdag... Känns så jäkla skönt att bara ha en hemtenta kvar sen innan sommarlovet börjar! Okej, sommaren kommer bestå mycket av jobb men känner faktiskt för att bara jobba nu och komma bort från pluggandet lite....

Idag så har jag träffat Jonna, jag kom hit till Tollarp sen kom hon och vi stack till Åhus och käkade lite glass sen stack vi hit igen och satt och snackade mesta av tiden. Var jätte kul att träffa dig gumman! Nu är jag här i Tollarp och har precis visat mamma var man kan spela Yatzy på nätet, hon är lite av en Yatzynörd så passar henne bra haha. I morgon ska vi till mormor och morfar och Tina & co ska också vara där. Hoppas det blir fint väder så man kan vara ute i solen och ha kul!!



Nu ska jag kolla lite på TV och mysa med Naala...

Ha en fin kväll!

Puss LinnSi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0