Förkyld....

Ja, nu har jag åkt på en jäkla förkylning, är snuvig hela tiden, nyser, skit segt är det! Samer blev riktigt förkyld i helgen så man kan ju ana veeem som smittat mig! Sov inte mycket i natt alls... Tycker det är jätte obehagligt att andas genom munnen och känna sig helt igentäppt i näsan, så blev inte mycket sovande för min del. Ska träffa Jonna en stund idag, skulle egentligen ses en stund igår men vi fick la ta det idag istället.. Jag har iaf varnat henne att jag är asförkyld, men hon sa att det var lugnt för hon hade också blivit förkyld så vi kunde ses iaf! ;)

Nästa vecka för vi ut den allra sista hemtentan för denna terminen! Ska bli så jäkla skönt att bara få den avklarad och sen sluuta! Jag längtar verkligen efter lovet nu, vill bara sola, bada, äta glass, åka på mysiga utflykter utan att behöva tänka på att man har någon tenta eller arbete att bli klar med. Två veckor, exakt, kvar nu tills man slutar och guud vad jag längtar!

Nej, nu ska jag gå och fixa mig lite innan jag ska träffa henne. Ha en bra dag allihopa!

Puss LinnSi

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe ja ellerhur :p lite kul. då vet du vad för folk jag har att göra med haha. aja, men hoppas vi ses snart och fy för förkylning! det tycker shelle med :p

2009-05-20 @ 15:30:51
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0