Äntligen!

Sitter här och har nyss gjort klart hemtentan, känns så jäkla skönt! Så nu har man bara en hemtenta kvar sen är det äntligen loov! Åh vad jag längtar! Jag längtar efter att åka till stranden och bara ligga och sola och bada hela dagen, ska bli så himla gött!

Tänkte berätta lite om gårdagen. Jag, Fia och mamma stack till mormor och morfar för att hjälpa de lite i trädgården, Tina och co var också där :) Vi stack även till stranden en liten stund och så spelade vi kubb, riktigt längesen man spelade det så var kuul haha. Träffade också ganska många så kände mig lite duktig ;) Inte för att vårt lag vann men ändå!

Tog lite bilder när Alva och Melvin cyklade rundor:





På vägen hem övningskörde Fia i mammas nya bil (ja, mamma har skaffat ny bil, en mitsubischi eller hur det stavas), och jag kunde ju inte låta bli att ta foto :D



Nu ska jag snart gå och träna! GG ikväll-längtar!!!!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0