Aj!!

Ja aaj, har börjat få ont i halsen!! Hoppas det går över till imorgon för vill verkligen inte blir sjuk nu...! Hatar att ha ont i halsen.. :/ Jag får skylla på detta skummer väder som vi haft de senaste dagarna, man har ju inte vetat vad man ska ta på sig. Jag är även ovanligt trött ikväll, hade kunnat gå och lägga mig nu men känns ju lite för tidigt... kanske är ett tecken på att man inte mår så jätte bra.. suck, suck...Nä, nog med självömkan!!

Dagen har varit bra annars ;) Varit i skolan, sen vid två träffade jag Sofie i Entré och vi fikade på Waynes, jätte trevligt var det, tyckte tiden bara flög iväg!! Åt kanelbulle och drack Cola, som är så jäkla gott;) I Love Coca Cola! Haha.. Nej nu bara flummar jag, men blir väl så när man är lite seg. Älskling har redan lagt sig, han ska upp halv sex i morron stackar'n! Är iaf skit glad att man inte har någon skola i morgon så man kan sova uut!

Nä nu ska jag se om det är någon sevärdt på TV, hope so!

Godnatt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0