SNÖ!

Ja, fy och usch!! Jag som trodde att våren var på väg! Var ju riktigt soligt och fint väder i morse.... Nu snöar det som in i och är helt vitt ute...Suck... Får väl hoppas att det försvinner direkt i morgon, för nu vill jag ha väärme!

Hotellchefen på Hotel Duxiana ringde idag och sa att dom ville ha mig!!!! Åh, så glad jag blev!! Ska förstås provjobba först, men så kass kan man väl inte vara så att dom inte vill ha en kvar.. Tror verkligen att jag hade kunnat trivas där, hon var iaf riktigt trevlig och skoja skit mycket.. Verkade vara en sån skön och trevlig atmosfär och inte så stelt som det ser ut att vara på en del hotell.... Känns iaf super!! :)

Och sen har jag glömt att berätta.. Nästa vecka ska jag och älskling med hans bror, tjej och några andra kompisar på en dygnskryssning :) De frågade om vi ville hänga med, men var inte helt bestämt förrän nu.. Ska bli kul iaf:) Komma iväg lite:P

Tråkigt nog måste jag fortsätta mitt tentaplugg, tenta på måndag så det är bara till att plugga..... Känner inte alls för att plugga just nu bara... meen, måste.....

~Linnsi~

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ja visst blev det fint :D (jag hade nog aldrig gått ut om det verkligen blivit sådär!!!). kul med en dygnskryssning, var? tyskland? hoppas det går bra på tentan också. ska också få ut min nästa vecka och nu har det varit redovisning efter redovisning, skittr´åååkigt!

2009-03-12 @ 21:44:32
Postat av: Sofie

Jaha men är inte det sån som madu åkte? cinderella? hmm vet ej, men det var den hon åkte under ett dygn. aja hon hade kul. men det kan iofs bero på killarna :p

2009-03-16 @ 18:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0