Sjukhus & Hotell Duxiana!

Idag har jag tillbringat dagen på Lunds universitetssjukhus! Stackars Fia var där från tio i morse, medan jag kom vid tolv. SEX var vi därifrån och hon gjorde tre undersökningar som typ tog en kvart var att göra! :S Sjukvården i ett nötskal alltså! De sa att hon skulle göra den sista undersökningen halv två, men sen skulle hon göra en till som inte blev av förrän vid FEM! Ahh, synd om henne, och om mig som fick vänta där hela dagen.. Suck.. Nu är man hemma i Tollarp iaf och ska snart träffa Jonna för att senare gå ut på Grand. Hoppas det kommer bli kul! Men det brukar det ju bli:)

Och vet ni vad? Hotell Duxiana hörde av sig till mig idag och ville att jag ska komma på intervju på tisdag! Gissa vem som blev askalasglad! :D Var och lämnade en ansökan om extra-och sommarjobb där häromveckan. Hade verkligen varit skit kul att jobba där. Restaurang Mosaik på Stortorget hörde också av sig i förrgår och fråga om jag kunde komma på intervju igår, han ställde dock in den igår för det hade kommit upp en massa men skulle höra av sig nästa vecka. Men fan, vill helst ha hotellet ju;) Men är ju bra med alternativ, båda verkar ju roliga!!

Nu ska jag gå och äta lite, knappt ätit något idag..

Ha en bra fredag alla!

~LinnSi~

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh vad kul :D vad skriver du i dina ansökningar, verkar som att många hör av sig... men men hoppas intervjun går bra så du får jobbet! men du får det säkert :) kraam

2009-03-07 @ 01:12:50
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag skriver egentligen inte speciellt, bara vem jag är, vilken utbildn. jag går på och även varför jag vill jobba där och varför det jobbet passat mig. Kram!!!

2009-03-08 @ 12:43:44
URL: http://linnsi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0