Nervös!!

Ja imorgon kl elva ska jag på intervju på Hotel Duxiana och är så satans nervös... Inte nervös för att jag ska göra bort mig eller ngt men vill bara ha det här jobbet så satans mycket. Kommer bli riktigt besviken om jag inte får det... Killen på Mosaik skulle också höra av sig i morgon om en tid nu i veckan, så har ju ändå chans till det jobbet om jag inte får på hotellet....

Skit stort arbete som man ska hålla på med imorgon också så denna vecka blir väldigt mycket det :/... På fredag ska det vara klart... Wish me luck! Både på intervjun och med arbetet :D

Nu ska jag och älsk sätta oss och kolla på Australia.. Ngn som sett den? Hoppas den är bra, för har hört att den ska vara lååång...

Puss på er!!

~Linnsi~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0