Marley & Me

Hej allihopa!

Idag har varit en fullspäckad dag... Var först i skolan och redovisade projektarbetet, åkte sen hem en stund och började jobba vid två. Känns som jag kan mycket mer (tror säkert att jag kan mer än vad jag kan haha), men tycker att jag lärt mig mycket av hur man bokar in och checkar in folk, dock inte hur man checkar ut än haha, men det kommer.. Trivs verkligen skit bra, trots att jag bara jobbat två gånger nu haha.

Nu sitter jag ensam här hemma med lite godis och ska kolla på Marley & Me.. Hört att den är riktigt bra, så hoppas det;)

Imorgon drar jag till Kristianstad för att fira Madu, ska bli superkul att träffa alla;)

Ha en bra kväll!!!

Puss

~LinnSi~

Kommentarer
Postat av: sOFIA

jag vill också se den filmen! :/

2009-03-27 @ 23:58:13
Postat av: Sofie

jag har hört att den är jättekass haha. idag i k-bladet stod den värsta recension jag någonsin läst om en film haha. aja, hoppas den var bättre då! tänkte att du jobbade på gatuköket när du skickade sms, men ahaa på hotellet okej. nice! du får berätta mer imorgon!

2009-03-28 @ 00:06:47
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

dina uppdateringar suuuger !!

2009-03-31 @ 11:10:21
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0