Jag är duktig!

Ja visst får man skryta lite ibland men jag tycker faktiskt att jag är duktig, lite iaf;) Jag fick jobbet på hotellet och är överlycklig!!! Ska bli så skönt att slippa gatuköksatmosfären och istället ha ett jobb där man kan klä upp sig lite och känna sig fin. Känns överkul och tyckte verkligen det var kul i tisdags när jag jobbade..

Arbete hemma hos Jenny nu (och jag sitter och skriver blogg höhö). Men har faktiskt skrivit myycket så jag får lov att chilla lite haha. Går framåt, skrivit ungefär en tredjedel så det är lugna puckar!!

Jag har faktiskt blivit duktig i en annan sak också, jo, jag köper faktiskt nästan enbart ekologiskt. Kanske 80 % av det jag köper är ekologiskt. Jag känner att jag vill påverka vårt klimat positivt och att djuren ska få gå fritt och äta naturligt och inte massa kemiskt skit!! Okej, det är några kronor dyrare, men jag märker det faktiskt inte så mycket.. och det känns mycket bättre!! Samer har också blivit duktig och köper mycket ekologiskt :) Om ni går in på denna sida: www.ekologiskt.com så kan ni se vad ni gör för djuren och för naturen genom att köpa ekologiskt!!

Jaja, det var allt för mig för denna gången!! Ha en bra dag!

~LinnSi~

Kommentarer
Postat av: * Linda me Cazandra *

Tack, vet du va dom kostar?

2009-03-19 @ 17:04:31
URL: http://mammaliinda.blogg.se/
Postat av: Sofie

va duktigt hihi. du har ju all rätt till att känna dig duktig :D och kan tänka mig att det är kul att klä upp sig lite på jobbet hehe och inte stå i t-shirt. det finns en blogg som jag började läsa där tjejen köper aaaaallt ekologiskt. Jag kunde fan inte läsa längre. det gick över gränsen :S vartenda detalj i måltiden skulle vara ekologisk, kläder skulle vara ekologiska, möbler, prylar, ja allt möjligt. det var i stort sett det enda hon skrev om haha. hoppas du inte blir så paranoid :P tror hon hette ekoqueen el nåt.

2009-03-19 @ 17:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0