Imorgon gäller det!

Imorgon gället det ja! Då ska jag povjobba på hotellet och längtar verkligen.. Ska bli kuul! Klockan 08,00 ska jag vara där, tidigt I know, men det är lugnt för miig.. Bara glad att jag fått chansen :P

Tenta idag, gick bra:) Var inte alls stor om man jämför med de tentor vi brukar ha så kändes skönt...  Sjukt att man bara har två och en halv månad kvar innan sommaren :S Sen är det fan bara ett år kvaar! Fattar inte hur tiden kan gå så snabbt! Shit....

Sitter och kollar på Charterhjältar nu, ganska roligt faktiskt haha. Ska snart baka en kladdkaka.. Samer har tjatat om det hela dagen och han är ju inte världens bästa på att baka så jag får väl vara snäll att göra det haha. Ska bli goott!

~LinnSi~

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gott med kladdkaka :D lyckA till imorgon, men det kommer gå super!

2009-03-17 @ 23:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0