Dålig uppdatering!

Jag vet! Jag suger på att uppdatera mig, men lovar att bli bättre;)...
Tänkte faktiskt ta och berätta lite om helgen. I lördags bar det av till Madu för att fira hennes 22-årsdag och vi hade riktigt kul!! Vi var faktiskt duktiga och släckte alla lampor och stängde av all el mellan halv nio och halv tio, men ändå hade vi skit kul utan all musik. Mysigt med alla ljus och så ju :D Senare stack vi till Grand där det var 23+ (fast att alla som är 20 ändå kommer in :S), och även där var det riktigt skoj!! Alla tre dansgolv var öppna och det var riktigt bra musik, man kanske ska börja gå dit på lördagar istället :)
Här har ni en bild från lördag iaf:


På söndagen åkte jag och Fia till Entré här i Malmö, verkligen skit fint har dom gjort det! Men jag hittade INGET!!! Fia däremot hittade en skitsnygg vårjacka och bikini! Kul var det iaf:P Alltid kul att gå runt och kolla kläder, trots att man inte hittade ngt...

Ny kurs har man börjat på också, började igår!! Sista kursen för året och känns så jäkla skönt!! Vill bara ha sommar nu! Saknar! Sen har man bara ett år kvar (HJÄLP!!), ett år går ju fan skit snabbt!! Måste fundera på vilken kurs jag ska välja till hösten också, måste ju välja innan den 15:e april....hmm......

Föresten, så hittade jag ett par skit snygga svarta shorts idag när jag var i stan med Jenny. På Zara hittade jag dom och de kostade bara 79 :-, världens kap ju!! Me like!!

Nä, nu har jag ju snart skrivit en hel bok här, haha... Nu ska jag draa! Men ha det så bra!!!
Och Sofie och Madu- Ha nu skit kul i London!!!

Puss på er!!

LinnSi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0