Cinderella

Ja gott folk nu är vi hemkomna från kryssningen, kom hem vid tolv i natt kanske... Om jag ska berätta lite om kryssningen så var det kul, men väldigt överskattat tycker jag. Trodde att det skulle vara roligare faktiskt... Där fanns tre disco men bara ett där bra musik spelades, och tyvärr var det stället MINILITET så man fick knappt plats.. Annars var det skit bra musik där, man kan inte klaga på det:P Men större kunde det varit.. Om den musiken hade varit på det stora stället där de mest spelade dansband och sånt så hade det blivit mycket roligare... Det tråkiga var också att man fick röka inne på discona.. Me don't like, hehe. Så ni kan ju ana vad man luktade när man stack därifrån... Men annars var det kul, god mat på buffén och underbar desert! Några av de vi var med blev kanske lite vääl fulla och aningen jobbigaaa, men men, sånt är livet... Jag vann faktiskt 30 kronor i en sån spelmaskin där man lägger i en krona och ska få tre lika:P haha, så man tjänade ju lite pengar också!! Aja, jag hade kul men som sagt, hade föreställt mig att det skulle vara roligare så man blev ju lite besviken...

Här får ni en bild av oss som var med, tyvärr fick inte Niko vara med på bilden eftersom han var kameraman!!


(jag syns knappt jag vet, men var den enda bilden där alla är med!)

Nu ska jag städa!!

~LinnSi~

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh var det denna helgen? visste ej det, annars hade jag önskat dig en trevlig resa! aja, synd att det inte blev så kul som du hade tänkt dig, men kanske skönt att komma iväg ändå. Du måste ju introducera de på bilden! vem var bruden längst fram? de ser rätt mkt äldre ut. var det samers brors tjej kanske hmm.. aja, hoppas alla var snälla och trevliga!!

2009-03-22 @ 14:27:20
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Jag själv:D

Haha, sorry att jag inte introducerade dem:P Tjejen längst fram heter Gizal (vet ej hur det stavas) och är lika gammal som mig, killen bredvid är Samers bror, sen kommer hans tjej Abir som är lika gammal som mig, bredvid henne är hennes syrra, Nezrin, som är ett år yngre, sen Rael som är ett år äldre, sen Musti som är 24, sen jag:P och sen Samer hahaha.. Hoppas introt blev bättre :D Puss hej:D

2009-03-22 @ 21:03:39
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Sofie

ja nu vet man vilka alla är :) vi hade kanske kunnat ha någon filmkväll hos dig någon helg.. bara du och jag. lite mys och gott kanske. ska du vara hemma i påsk? om du kan någon av de dagarna kanske. puss

2009-03-26 @ 22:36:56
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0