Stockholm!

Hej svejs!

Nu sitter jag här hemma i Malmö, kom hem för ungefär två timmar sen. Var verkligen jätte kul i Stockholm, att få träffa Susanna och kolla på när Aisha tog studenten. Kändes verkligen skit bra att se henne, trots att allt var så stelt och att vi inte sa mer än hej till varandra så var det ändå så underbart att bara få krama om henne och visa att vi finns där för henne. Jag önskar verkligen att allt hade kunnat bli som vanligt igen, jag önskar ibland att man kunde vrida tillbaka tiden och aldrig låta det ske för fan vad man saknar dom alltså. Saknar dom skit mkt! Fick tyvärr inte träffa Munnu och Mikael eftersom de inte var där just då...

Var iaf jätte trevligt och kul där :) Tog lite lång tid med bilkörningen dit och hem, men är väl sånt man får tåla! Samer kunde aldrig följa med dig heller, uppstod något problem på hans jobb, berättar sen, men tror inte det kan finnas mer störda chefer! Suck! Så var skit synd att han inte kunde hänga med för ville att han skulle få träffa dem, men jag hoppas att det kommer ske någon gång iaf...



I morgon är det jobb, och nu ska jag gå och mysa lite framför TV:n med min älskling!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gumman.. du har säkert rätt.. och vi har ju varann du&jag och snart kommer vi kunna ses mer och då kommer vi förhoppningsvis hitta på fler saker och komma lite närmre varann igen. kommer bli kul. synd att inte samer kunde följa med dit.. men ska bli spännande att höra hur det var mer! men hör av dig om du är i tollarp, jag kommer inte vara i malmö mkt eftersom jag inte har nåt busskort. men vi kan ju höras av. om jag ska träffa dilshad nån dag kan jag ju komma tidigare och så kan vi ses. det är så sabla dyrt att åka utan busskort. o bensin med. men men, vi ses och hörs. ta hand om dig och tack för kommentaren <3 love u

2009-06-07 @ 12:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0