Städhumör!

Hej på er!

Ja så sant som det är sagt så är jag på städhumör idag!! Detta är väldigt ovanligt, då jag oftast brukar tvinga mig själv att storstäda, plocka undan gör jag alltid efter mig, vill ju ändå att det ska vara hemtrevligt, men att riktigt storstäda- usch, det gillar jag inte! Men idag har jag faktiskt vaknat upp med suget att bara städa igenom hela lägenheten och göra det riktigt snyggt! Innan jag kan sätta igång med det har jag först tänkt åka in en runda till stan för att leta efter en present till min kära pojkvän som fyller 24 på lördag! Det jag egentligen hade tänkt överraska honom med går inte att genomföra då det ska regna på lördag, suck! Kan tyvärr inte säga vad överraskningen är här eftersom han förmodligen kommer läsa detta inlägg, meeen, vi får se till att göra det en dag där det garanterat är varmt och fint väder ute!

Ikväll har Samers mamma bjudit oss på middag, och jag är nervööös för hans släktingar från USA har kommit ner hit för att hälsa på.. De kan iaf engelska, så man kommer iaf kunna prata med dem. Var en annan grej när hans släktingar från Tyskland var här efterom jag varken kan snacka tyska eller arabiska hehe. Så kändes lite dumt att bara sitta där och inte kunna säga något.....

Nu ska jag dra in till stan strax!

Ha det gött!
Jag i Sardinien... Längtar tillbaks....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0