Öland!

Ja igår bar det av till Öland med älsklingen, och fan vad kul vi hade! Vädret var underbart, ja allt var underbart kan inte klaga faktiskt.. (om jag ska klaga på något var det väl att en 90grams hamburger meny kostade 85kr utan dricka, det blev alltså 105 kr med dricka för en liten hamburgermeny haha, en korv med bröd kostade 40 spänn! :S, men sånt får man tåla när man är på sådana ställen). Jaja, nu ska jag inte klaga, som sagt, resten av dagen var super på alla sätt och vis och en sak är helt säker; jag har förälskat mig i lejon. Jag har alltid gillat lejon, men när jag såg de två lejonungarna leka med varandra blev jag helt förälskad. Dessa underbara djur!! Tigrarna var också så himla fina, älskar även dessa djur och blir så jäkla ledsen när man tänker på att det endast finns 3500 kvar i världen.

Förutom att kolla på alla djur badade vi och åkte lite karuseller. Vi åkte den vattenrutschebanan som går helt spikrakt ner, och fasiken vad läskig den var men gud vad vi skrattade haha. Vi låg sedan och solade en stund, så en del färg har man faktiskt fått ;) Hoppas på att man kan åka till stranden ngn gång i veckan och bara njuta mer av värmen, någon som vill hänga på? :D

Här bjuder jag på lite fina bilder från gårdagen, nu ska jag kolla lite på TV och se om där finns något kul.







Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Sofie

kom på att jag kunde läsa din blogg sen efter jag skrivit på facebook haha. vad skönt att ni hade en rolig dag :D låter toppen :D jag jobbar rätt mkt denna veckan.. hade varit skitskönt att åka till stranden, men tror inte jag kommer få tid till det... sånt e livet. pusspuss!

2009-06-29 @ 00:12:36
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0