Tollarpaaa...

Överskriften är Tollarp på italienska (säger vi) hehe.. Tråkig jag är, jag vet haha, men suger på att komma på överskrifter!!
Ja som överskriften kanske antyder så är jag just nu i Tollarp, kom hit tidigare idag och har träffat Jonna en stund, kul var det!! :) Blev ganska mycket snack om Kos eftersom vi åker om redan två och en halv vecka!! Sjukt vad tiden gått snabbt alltså!!

Haft en ganska jobbig vecka bakom mig med mycket jobb, så har inte haft så mycket tid till att uppdatera bloggen som ni märker, men denna veckan ska det bli ändring på det! Är ledig nu tills på fredag och är jäkligt gött, liten minisemester. Man får ju lön också på fredag och den längtar jag verkligen efter! Är praktiskt taget pank nu, har väl 50 kr att leva på fram till dess, får väl låna av någon i värsta fall! Är på sånt jäkla shoppinghumör, så när jag fått pengarna ska jag ha en heldag med shopping! Som jag sagt hela sommaren så vill jag verkligen ha en klänning, så får passa på att köpa en nu innan sommaren tar slut! Behöver även ett par jeans och lite annat smått och gott!

Nu ska jag käka lite glass!

Ha en bra kväll! ~Linnsi~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0