Snark....

Jag vakna nyss med ett ryck, hade lagt mig i sängen för en och en halvtimme sen och hade visst somnat! Hehe, blev lite chockad när jag vaknade, var visst tröttare än jag trodde. Jobbat som en galning denna helgen och gått upp sex varje dag så inte konstigt att jag är trött egentligen. Skulle egentligen träffa Jonna ikväll och gå lite på kristianstadsdagarna, men bestämde oss för att ta det i morgon i stället och var nog bäst så, jag hade nog inte varit så roligt sällskap när jag är så trött.

Saknar min älsk, han har varit i Tyskland hela helgen och träffat sin släkt där. Han blev tillfrågad lite sent om han ville med dit, hans mamma frågade honom i onsdagskväll, sen blev det bestämt i torsdags och så åkte han i fredags hehe. Han skulle egentligen varit hemma nu men de har väl blivit försenade...

Undrar om det går någon bra film ikväll, sugen på att se en riktigt bra och rolig film så får la hoppas att där går en!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Sofie

den var god :D haha. hade samer det bra i Germany?? puss

2009-07-08 @ 13:26:33
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0