Torsdag..

Ja, idag är det torsdag och har pluggat för det mesta idag.. Tenta snart så lika bra att börja plugga i tid! Jag och älski åkte in till stan också en runda och kollade runt lite, som sagt, vill ju verkligen hitta ett par jeans. Har checkat in ett par på Gina men hittade inte i min storlek så får se om jag hittar dom i en annan affär.

Föresten, måste rekommendera en riktigt bra film jag såg igår; Seven pounds. Riktigt riktigt bra är den. Will Smith har huvudrollen och han gör det riktigt bra! Blev ett antal tårar under filmens gång.... Sorglig, men bra så se den!



Nu ska jag snart träna!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Ja jag tänkte om vi kunde ses i veckan o "shoppa":p Kanske kunde åka till Nova kanske. om du har bil dvs.. jag måste köpa leggins och strumpbyxor, sen kunde vi fika och sånt. du kan höra av dig! puss gumms

2009-02-01 @ 12:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0