Stress...

Just nu har man det stressigt som fan, känns som man inte kan sitta och andas ut en enda sekund.. Skit stor tenta om två veckor och projektarbete som ska vara klart på fredag.. Fan, en vecka får man på sig att göra ett projektarbete på 16 sidor? Vad tror dom, att man är superman? Jaja, men ska väl funka.. Ska hem till Jenny imorgon och fortsätta med det, så att det inte blir stressigt dan innan.

Idag har man iaf jobbat, sen varit och köpt ett par snygga träningsbyxor.. Ska ju börja träna nu med träningskortet jag fick av the family, var och hämtade ut det i förrgår så nu är det bara att sätta igång:) Ska bli kul faktiskt!! Var sedan på middag hos älsklingens familj, var faktiskt riktigt trevligt, fick se några söta foton på Samer som treåring- världens sötaste.

Fick reda på i veckan att en kille i min klass som man umgåtts med sedan man började fått leukemi.. Fast man inte står han så nära som vän så blev man ändå ledsen.. och man tänker ju då hur de som verkligen står han nära känner eller hur han själv ens känner just nu.. Han var alltid så glad i skolan, skojade hela tiden, och nu så vet han inte ens om han kommer överleva.. Chanserna var inte stora att han skulle göra det iaf.. Jag hoppas i alla fall på det bästa för hans och hans familjs skull, att han blir frisk och glad igen!

Nu ska jag sätta mig nerbäddad i soffan framför PS I love you... Hoppas den är bra:)
Kram på er där ute!

Miss My Friends!!<3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Beklagar det med killen, sånt e alltid tråkigt.. kul dock med middagen hos svärmor och svärfar hehe. Lycka till med allt pluggande! du klarar det!

2009-01-12 @ 12:38:32
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0