Loong time!

Förlåt! Har varit riktigt dålig på att uppdatera mig den senaste veckan. Ska bättra mig, jag lovar;). Ja det har ju hänt lite saker sedan man skrev här sist; och tänkte ta och berätta lite kort här:

Förra helgen var jag och samer på en underbar weekend i Göteborg. Vi var incheckade på Rica Hotel som var ett väldigt mysigt och trevligt hotell med uuunderbar frukostbuffé, man kunde helt enkelt inte få nog av den haha. Första kvällen i Götet så spelade vi bowling på ett Big Bowl-liknande ställe, superkul, och jag vann....nästan;). Dagen därpå stack vi till Universeum där vi hade riktigt kul, Samer älskade det och är ju alltid lika kul när ngn uppskattar ett ställe man föreslagit att gå till. Haha, men visste fan inte att väderprognosen man kunde spela in sig själv på skulle visas på en TV på väggen sedan så att alla skulle kunna se haha- pinsamt!! Men kul var det:) Shopping stod sedan på tur, men på grund av att det var ASPACKAT i alla affärer så fick jag inte chansen att kolla på noga, hittade en skitfin kjol iaf och två tröjor!
Hade en underbar helg där med min älskling, njöt verkligen varje sekund... förutom när man gick runt med en frukansvärd träningsvärk från bowlingen :S!

I onsdags var det nyårsafton (som förmodligen alla redan vet, hehe). Jag och Samer stack till Slagt och var faktiskt riktigt kul, alla dansgolv var öppna och träffade riktigt många roliga människor! Vid tre blev det dock alldeles för trångt så stack hem då.. Gott nytt år till er alla föresten! Hoppas ert nya år blir kul och händelserikt!!

Blev även utgång igår då jag, Jenny och Paulina stack till Etage, var också riktigt kul! Skit bra musik var där, dock lite creapy people. Kvällen började med en liten förfest hos Jenny där vi bla spelade Buzz- ni som inte gjort det, gör det! Riktigt kul spel, och JAG vann haha. :D

Ville egentligen pynta inlägget med lite fina bilder från GBG, men har inte kunnat föra över de från kameran än.. Vet inte vad som är fel. Men ska sätta in så fort jag lagt in!

Imorgon- plugg hela dagen! Men ska iaf försöka skriva ngt kul inlägg;)

Kram på er alla från miiig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0