Hola!

Nu sitter jag hemma hos mamma och Fia, kom hit för en stund sen och ska vara här tills imorn. Känns som det var skitlängesen jag var här, inte varit här sen 2008 iaf men har inte haft tid:(.. Dåligt jag vet... Men nu har man mycket mer tid.. Tentor och projektarbete avklarade, för tillfället iaf:) Så känns skönt!

Har kommit igång att träna också, och tycker det är skit kul! Man hårdtränar ju inte direkt, men lite muskler får man väl:P Nu när jag har börjat träna märker jag verkligen hur otränad jag är haha, orkar springa i knappt fem minuter sen kan jag inte andas, men det kommer väl bli bättre antar jag.

Nä nu ska jag gå och busa lite med Naala, längesen sist.

Puss på er;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0