Frukost...

Ja nu sitter man här och äter frukost.. Vaknade och blev helt chockad när jag såg att klockan var tolv! Jag som aldrig brukar vakna så sent.. Men går kanske så när man inte somnar förrän vid fyra på morgonen... Men ändå, alldeles för sent att vakna för mig då jag har massvis med timmar jag måste plugga idag.. Pluggade en del igår också så är ju inte efter iaf.. Och blir så jäkla irriterad! Ett företag vi ska göra projketarbete om har lovat nu oss varje dag i en över en vecka att skicka deras årsredovisning till min email, men har de gjort det? Nej! Och vi behöver den på torsdag!! Ahh.. det är ju enda sättet att få tag i det! Hoppas verkligen de skickar idag annars blir det att ringa och tjata, igen.

Hörs sen!
Kramar LinnSi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0