Vill ha väärme....

Sitter här i soffan med filten om mig... riktigt ruggigt väder det varit idag, inte kul alls! Längtar efter våren, och inte minst sommaren... Älskar sommaren!! Så skönt att bara kunna gå omkring i linne och kjol med en glass i handen, hur underbart är inte det?;) Glömde fan berätta för er att jag ska till Kos i sommar hihi. Jag, älskling och Jonna ska dit :) Ska bli kuul att åka dit alla tre och bara slappa, sola och ha kul tillsammans. Bokade för några dagar sen och känns super!! Haha, rätt ballt för för två veckor sen hade vi ingen aning om att vi skulle dit, sen bara pratade jag med Jonna om resor o så bestämde vi att resa dit tillsammans haha. Billigt blev det också --> 4800 kr för en vecka med frukost, ändå billigt för att inte vara sista minuten!! Längtar...

Hmmm.. ingen aning om vad som händer ikväll.. ngt förslag på vad man kan göra? I have noo ideas haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0