Tuesdaaay.....

Tisdag idag, och ska strax börja plugga. Har en skit trist uppgift som jag måste skriva till imorgon, en riktigt onödig uppgift! Är en sådan uppgift man bara måste göra fast att man inte får något betyg på den, suck! Så får väl sätta i gång att skriva den snart.. Tentaplugg blir det också, så idag kommer jag inte vara så rolig hehe. Men tycker det är likabra att börja med det nu när man ändå har tid till det...

Annars är denna tisdag en speciell dag då jag och Samer varit tillsammans i 4 år och 7 månader! Så myycket som har hänt på denna tid som gått och nu bor vi tillsammans och jag är världens lyckligaste! Love youuu!



Läste i Sofies blogg och även i gårdagens tidning ett inslag om hur dunen dras bort från gässen medan de lever!! Jag fattar inte hur det kan finnas människor i denna värld som är så jäkla grymma??? Jag läste att man kunde jämföra det som att någon skulle dra av en människas hår medan den levde... Djur är fan också levande varelser och ska inte behandlas på det sättet!! Hur mycket pengar jag än hade fått hade jag aaldrig sjunkit så lågt!!! Jag tycker ärligt talat att man borde ta de människor som gör så här mot dessa fåglar och rycka av deras hår för att se hur skönt de tycker det är!! Eller vad tycker ni??




Kommentarer
Postat av: Sofie

grattis!! vad bra att du är världens lyckligaste :D och det där med dunet är bara för grymt!!

2009-02-04 @ 00:41:18
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Nelly

One tree hill är bäst!

2009-02-11 @ 21:16:03
URL: http://nellyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0