Tollarpaaaa!

Shoohuu allihopa!

Just nu är jag hemma i Tollarp och sitter och hänger med Fia haha, ska snart ut en låång runda i skogen med Naala. Ska bli skönt:) Tråkigt väder bara.. Igår var jag träffade jag Jonna, alltid lika kul hihi. Gick runt inne i stan och kollade rundor. Jonna köpte tre necessärer!! She's crazy;) Men hon sa att hon behövde det till vår resa. Fina var dom också. Behöver också köpa en stor för har bara små...

Jag saknar verkligen sommaren... Denna bild är från när jag, Fia, Mormor och Tina&Co var på Stenshuvud i somras, vackert eller hur...

Nä, nu ska jag draaaa..

Kommentarer
Postat av: Nelly

hoppas jag inte heller:)

2009-02-26 @ 19:26:34
URL: http://nellyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0