Tollarp!

Hej allihopa!
Hoppas alla haft en bra helg! Det har jag haft iaf!
Tänkte berätta lite om den här.....
I fredags bar det av till Lund för att träffa Sofie och shoppa på Nova.. Kuul hade vi, blev mycket skratt och snack om allt mellan himmel och jord.. Jag köpte dock inte så mycket, fyra linnen och en sån man har för ögonen när man sover hahaha. Kan inte sova när det är ljust så tyckte jag behövde en sån!
Skulle egentligen ha träffat Samers bror och tjej sen på kvällen, men det blev inte så.. De tyckte det passade bättre för dom att ses på lördagen för att hon jobbat så sent... Så det blev fallet. Vi träffade dom på lördagen istället, en killkompis till dom hade fest så vi följde med. Var faktiskt riktigt kul. Var inte så många, kanske tio pers med oss inräknade, men alla satt och snackade och hade riktigt trevligt!
Ja, sen igår så kom mamma och Fia och hälsade på mig och Samer. Vi bjöd på en good indisk kycklinggryta med ris, och dom gillade den skit mycket, vad dom sa iaf :P Innan de skulle hem så stack vi till Burlöv Center en stund och där köpte jag ett par leggins och en tröja, så blev ju lite mer shoppande iaf!! Jag bestämde mig sedan för att följa med dom hem och nu så sitter jag här i Tollarp, med Naala bredvid mig och bara tar det lugnt haha.

Ska snart börja på med en uppgift som ska vara klar på fredag... Suck suck.. Men kan ju lika gärna passa på när ändå Fia är i skolan och mamma jobbar....

Aja, frukost nu! Men hörs kanske senare!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0