Snö!

Vaknade i morse och det första jag fick syn på var att det snöade.. Mysigt är det, men sent!! Hallå, var det inte jul för över en månad sen nu? Kanske dags att flytta fram julen, eller vad tycker ni? :P Nejmen, mys med lite vitt ute, inte bara massa regn och trist, grått väder!

Jaja, igårkväll var det tjejkväll tillsammans med Sofie, Dess och Madu hemma hos Madu. Riktigt trevligt, pratade om allt mellan himmel och jord, åt Sofies hemmabakade kakor (vill ha nuu) och åt chips. Tråkigt nog blir det inte så ofta man ses och gör sånt här, men när det väl blir av brukar det bli riktigt kul :) Sofie testade hennes nya volymmaster på mig också, och funkade verkligen. Jag tyckte det blev stor skillnad iaf :P

Nu ska jag, Fia och mamma äta spagetti och köttfärssås, sen till efterrätt; vaniljhjärtan! Mums!!

Puss på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0