Ikeaaa

Ja, snart kommer Sofie och Madu och hämtar upp mig.. Ska till Ikea och checka rundor idag :P Ska bli kul att träffa dom och bara umgås hihi.

Igår var det en riktigt lång dag... Morgonen började med en frukost med Fia som sovit över hos oss, efter jag lämnat henne vid bussen stack jag till skolan, och där fick vi en uppgift som jag iiinte diggade, dvs riktigt svår och riktigt tråkigt. Jag och Jenny började med uppgiften och satt i skolan till klockan halv sjuuuuu! Halv nio var jag hemma och var halvt död ska jag säga er... Tycker det är dåligt planerat av lärarna att man börjar klockan tre på dagen när de ska lämna ut en uppgift som tar minst tre timmar att göra.. Suck.. Därefter stack vi och åt på BK sedan var man hemma i soffan halv nio. Kul dag va?? Not hehe. Men idag ska det bli kuul!!

Nä, måste fixa mig lite nu innan de kommer....

See ya!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var superkul igår! Älskar mitt nya ljus hihi. Vad händer i helgen? puss

2009-02-20 @ 19:20:44
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0