Back to business!

Ja, men hallååå, tro det eller ej, men jag Linn Hansson är back to business in the blog and I promise you, I won't leave you this time... tror jag :)

Idag var den sista dagen i skolan för detta året, nu är det äntligen jullov! Eller jullov och jullov, typ en och en halv veckas break sen efter nyår måste man sätta igång igen! Men det ska vi inte tänka på nuu, utan jag är ledig, det är jul snart och allt känns toppen just nu! På fredag blir det att köpa de sista julklapparna, har de svåraste kvar dvs pappa och peter... Varför är det så jäkla omöjligt att komma på vad man ska köpa till dom??? I need some inspiration!! Fia kanske har något bra i tankarna, man vill ju ge dem något riktigt bra...

De jag har köpt till än så länge är:
  • Sofia
  • Samer
  • Tina
  • Melvin
  • Alva
  • Sofie
  • Jonna
Så har ju ändå köpt en del :)

Väldigt mkt har ju hänt sedan jag sist skrev, jag och Samer har till exempel fått en lägenhet i Limhamn! En 2:a på 60 kvm, och flyttar in där den 1/2, jag längtar sjukt mkt! Är ju snart bara en månad kvar! Detta är huset vi ska flytta till.

Nu måste jag städa, folk ska komma och titta på lägenheten imorgon och just nu ser här ut som kriget hemma!




Kommentarer
Postat av: Jonna

Så skoj att vi båda ska få ny bostad gumman=)

Även om vår nya är ett hus, haha;)) kidding. Eller ja inte om att de e ett hus, typ. radhus då=)

Ska bli så jävla härligt med jul, jag hänger på på fredag, ringer dig imorgon.

pusssssss

2009-12-17 @ 03:12:59
URL: http://thepinklily.bloggplatsen.se
Postat av: Mia Persson

Tack för i lördags! :D

2010-02-03 @ 18:20:31
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0