Onsdag!!

Ja vilken rolig rubrik va?? Men det är ju faktiskt onsdag idag så den är ju inte helt opassande ;) Kom hem från skolan för en stund sedan, idag kommer det endast innebära plugg för mig då jag har en dugga på måndag (för er som inte känner till vad en dugga är så är det ett onödigt litet prov där man ska förklara vissa viktiga begrepp och andra småsaker som vi har i denna kursen, får inte ens något betyg i det, ngt vi bara mååste göra). Iaf, den ska jag plugga till idag så att man fixar den!

Känner mig helt glad idag också! Varit det enda sedan jag vaknade av i princip ingen anledning. Men är skönt att stiga upp på morgonen och känna sig på topp... Hoppas dagen förblir så! Föresten, så var TV4 Helsingborg och filmade på Campus igår, och i vårt klassrum! Så om ni går in på nyhetskanalen och klickar er vidare till TV4 Helsingborgsnyheterna från igår 18,30 så ser ni vår klass sitta där och ha föreläsning. Man ser mig bakifrån faktiskt;) Kul kul!!!

Nä, nu ska jag inte babbla på här mer utan tänkte bara visa er lite bilder från påskmiddagen hos mamma!

<<-- Lite blåbärsmuffins som jag bakat och tagit med mig!

Kommentarer
Postat av: sOFIA

ingen bild på mig? :O

2009-04-15 @ 15:52:39
Postat av: Anonym

haha det måste jag kolla på :D och jag hade ingen aning vad dugga betydde! mer än regna haha. kram o puss. xo xo

2009-04-15 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0