Long time no see!

Ja nu var det längesen jag skrev här, igen. Ibland får man riktig bloggtorka och tänker helt enkelt inte på att skriva.
Hoppas ni haft en skön och solig helg iaf! Min helg var supermys! Samer kom med förslaget i fredags att vi kunde dra till Helsingör och kolla runt i lördags, så vi stack dit och hade jätte kul! Gick runt och kollade i små butiker, gick till en gammal borg och satt och solade där lite och så åt vi en skit god kebabpizza och käkade glass i stora lass! Varmt var det ju också så det var så himla skönt att gå runt där!

Här får ni lite bilder från lördagens utflykt:



Idag får vi ut hemtentan, så denna vecka kommer det bli ganska mycket hemtentaplugg... Hoppas den inte kommer vara alltför svår, för känner verkligen att jag vill ha någon eller några dagar ledigt också i veckan och inte bara sitta med tentan! Nu ska jag städa här lite sen blir det av till jobbet klockan tre!

Ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faaan vad nice bild den stora :D hehe så ni intog också grannlandet. nice. Ja, du har rätt i det du skrev.. hehe har inte tänkt på det. först klagar de för att jag inte säger sanningen och när jag väl säger den så vill de inte höra. aja gumman, men sådana "vänner" klarar man sig bättre utan! synd bara att det tog sådan tid att inse vilken falsk jävel madu är. Ha de toppen, lycka till med tentan, från en annan tentapluggare... Puss!

2009-04-27 @ 12:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0