Regn!

Regn! - Finns det något tråkigare?! Verkligen inte kul när man är på väg till bussen i motvind, håret står ut över allt och sminket smetas ut. Man ser helt enkelt ut som en clown hehe... Aja, nu är jag hemma iaf, inne i värmen och nice är det!
Varit hos Jenny hela dagen och hållt på med projektarbetet. Går framåt iaf, imorgon är det handledning som gäller så får se vad han kommer att säga (I hope it's good) ;)! Har iaf varit en nice dag, har skrivit en del av den inledande delen och även kommit fram till allt som ska finnas med i rapporten. Så nu är det bara till att få ner allt på papper! Vi smaskade även i oss lite gott såsom wienerbröd och kärleksmums! Mycket gott, men min mage mår inte så bra nu hehe :P

Sitter och kollar i HM-katalogen nu och är så jäkla sugen på att beställa en massa... Men har fan inte råd med det nu tills nästa månad då det är massa nya böcker som måste köpas tills nästa kurs (drygt!)... Men något av det jag hittat ska jag fan beställa! Fanns ju massa fint ju :) Har hittat en jäätte fin klänning på Gina Tricot som jag bara måste köpa! Ska köpa den nu på fredag när jag får mina pengar, fanns massor kvar igår när jag kollade men hade inga pengar- as usual! Hoppas verkligen den finns kvar tills på fredag! Surt annars...

Nej nu ligger Service Marketing-boken där framför mig och väntar... Ska läsa kapitel sex tills i morgon så lika bra att komma igång!

LinnSi

Vill bara bjuda på några underbara bilder från Korsika!:

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt, men längtar iväääääääg.....................

2008-10-21 @ 21:14:44
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0