Projektarbete!

Nu sitter jag på stadsbiblan och väntar på att Jenny och Paulina ska komma. Sen är det dags att påbörja vår projektrapport! 16- 20 sidor ska den vara på (!!), men det fixar vi säkert!

Igår var en fullspäckad dag för mig. Jag och Samer åkte in till stan för att försöka hitta jeans till mig, och jag hittade ett par! På veromoda hittade jag dom, 399 :-, så var ju inte värst dyrt heller! Å såklart är dom läckra! Så glad att jag äntligen hittade, har letat som fan.. Har ju knappt några jeans som jag gillar...
Efter det gick vi och letade efter födelsedagspresent till Sofie, och det lyckades jag också att hitta :D Hihi.. När vi kom hem började vi att måla väggarna på balkongen. Fatta vad smutsiga och brunbeiga det blivit (var förmodligen vita från början, hehe). Riktigt fint blev det. Målade vitt, men faan vilken skillnad det blir, mycket finare och ljusare är där nu! Sedan blev det mys framför tv:n resten av kvällen! Var faktiskt en riktigt nice söndag!

Hörs senare! Nu kommer de nog snart så får börja ta fram lite böcker vi ska använda!

LinnSi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0