Minnen....

Sofie bad mig lägga upp lite fina bilder från Sardinien och när jag gick igenom alla bilderna fick jag sådana fina minnen därifrån, saknar verkligen det stället. Så underbart det var där, så fint, varmt och bara bäst! Man längtar verkligen tillbaks... Speciellt nu när det är höst och är kyligt nästan varje dag, då vill man bara tillbaks till värmen! Här bjuder jag på några bilder:



Jaha, vad gör man ikväll då? Sitter och läser igenom ett projektarbete som vår grupp ska opponera på imorgon, läst igenom det ett par gånger nu så man vet vad man snackar om imorgon hehe. Går nog bra! Hållt på med vårt arbete nästan hela dagen idag också, känns jäkligt segt nu faktiskt, som att man aldrig blir kvar. Har typ skrivit klart hela bara slutsatsen kvar sen smådetaljer som att göra det snyggt och så, men sen är det klart! Äntligen!

Nä, nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund!

Puss LinnSi!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh det ser helt underbart ut :D härligt vatten... man vill bara dit imorgon och slänga sig i bikini och en stor fet glass i handen... mmmm... haha. Men ingen bild på turturduvorna blev det ... :p

2008-10-28 @ 23:14:36
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0