Jobb!

I natt är det jobb som gäller! Första gången jag jobbar natt sen sista dagen på Malmöfestivalen... Ska jobba med en ny kille som jag aldrig träffat, hoppas det går bra! Hatar egentligen att jobba natt, men extrapengar är alltid välkommet :)

Just nu sitter jag och slappar framför andra säsongen av One Tree Hill, alltid lika bra! Det enda som saknas är något gott man kan äta på till :) Har försökt komma på lite teorier som kan användas till projektrapporten innan idag och har fått fram lite idéer... På måndag ska vi börja skriva på det och hålla på hela veckan, så även nästa vecka blir en busy skolvecka för mig.. Känns verkligen som man inte har ngn tid för något längre under vardagarna :/.. men får hoppas det blir bättre. Men men, vad kan man förvänta sig? Det är ju högskolan så det borde ju vara svårt..

Längtar iaf till Sofies girlsnight nästa helg! Ska bli så kuul!

Puss LinnSi

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra med extra pengar ;) hoppas det var bra på jobbet. Vi ska ha massor av kul hihi. puss

2008-10-18 @ 19:51:08
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0