Finally...

Tentan är över och äntligen känns det som man kan slappna av... Har varit så jäkla stressad nu de senaste veckorna pga att det varit så jäkla mycket att läsa (1400 sidor totalt!!!) så har varit så lättirriterad varje dag och låtit det gå ut över Samer...
På tal om tentan så var den riktigt stor! För varje fråga kunde man få 15 poäng och skrev lite mer än en sida på varje (snacka om skrivkramp) :P Men hoppas det gick bra iaf, var en fråga jag inte kunde ALLS! Hade aldrig ens hört talas om :S Inte heller någon av de jag umgås med i klassen hade hört talas om det, va fan! Men skrev på den iallafall såklart, man vill ju försöka skrapa ihop någon poäng, att förlora 15 poäng är riktigt mycket!

Slutpratat om tentan! Resten tyckte jag ändå gick bra så får hoppas på det bästa!

Jaha, idag fick man ett ryck att åka till Tollarp. Är verkligen i behov av ett par nya jeans så bad Fia hänga med mig till stan för att leta. Men hittade några gjorde man inte... Jag och jeans funkar inte alltså, hittar aldrig några jag verkligen vill ha!
Men men, ska be Samer gå och leta med mig på lördag eller något för måste verkligen hitta!

Nä, nu får jag gå och kela lite med Naala, inte var dag man träffar henne längre ju.. Bjuder på några fräna bilder på henne :D

Tack och hej! LinnSi!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha så söt hon är. Synd att du inte hittade några jeans!! Och jag hoppas tentan gick bra iaf, störigt med den frågan.. undra var han hade tagit den ifrån då :S

2008-10-16 @ 23:25:37
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0