Vi ser det snöar!

Ja, här i Malmö snöar det faktiskt just nu. Så vackert! Första gången jag ser snö nu i vinter! Mys! Älskar snö, hatar bara när det blir slaskigt av det hela... Men är så fint när det nyss snöat och lagt sig på marken, eller vad tycker ni?

Igår träffade jag Sofie, alltför längesen var det och får verkligen inte ta så lång tid igen! Alltid lika kul att träffa henne och prata om allt mellan himmel och jord :P Gick faktiskt till Malmö museum och kollade på fiskar, ormar och andra reptiler. De hade även en utställning om djurplågeri och om hur slakten går till i Sverige och i andra länder i världen. Jag säger bara - fy fan vad människor kan vara grymma! När man gick där och såg hur de behandlade de stackars lammen i Australien genom att skära bort deras bakdelar! Hur kan man göra något sånt utan ens få dåligt samvete?! Jag fattar inte hur vissa människor är funtade! Man blir ju fan rädd när man läser om att det verkligen finns folk som är så hjärtlösa?!....

Nä, nu måste jag skynda mig, ska snart ta bussen till Tollarp, ska träffa Jonna ikväll :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0